Naveltje prik
Vanaf 9 aug.
Wij mogen snel op schoenenjacht voor Vigo, want zijn eerste stapjes zijn intussen uitgebreid tot korte wandelingetjes, soms zelf zijdelings. Gaat verrassend goed, hij staat er zelf ook helemaal van te kijken, gilt van plezier en is erg trots!Soms zit hij op zijn hurkjes te spelen, dat ziet er zo schattig uit! Dan roert hij in een pan (met zijn speen of raceslak erin) en klets gezellig voor zich uit. Hij kan ook een high 5 geven en leert aaien in plaats van petsen. Als we op de grond liggen komt hij graag op ons zitten (fijn, zo'n knie op je strottenhoofd) en prikt in onze navels. Is afzien hoor, zo'n klein ontdekkertje...
Als Vigo ons ziet eten komt hij vaak een hapje halen, erg leuk om steeds zijn reacties te zien. Ijs vindt hij bij elke hap eerst heel raar, maar dan toch erg
lekker. En chips trekt hij gewoon uit onze handen. We leren hem ook fruit van een vorkje happen. Hij stopt het zelf in zijn mondje, maar fruit op het vorkje prikken lukt nog niet echt.Vigo is afgelopen dagen ook ziek geweest, hij had last van buikgriep (flink spugen en diarree dus). Daar kwam nog een infectie op zijn been bij, met een grote wond. Gelukkig heeft hij daar niet echt last van, hij wil alleen niet echt stilliggen bij het verwisselen van de pleisters. Dan kost het twee volwassenen echt moeite om hem rustig te houden.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home